Hier vind je onze boeken: van praktische inleiding tot hét handboek framing. Wil je graag (nog) meer te weten komen over framing? Dat kan! Voor de liefhebbers hebben we een leeslijst opgesteld, met daarop allerlei boeken over framing, je brein en andere relevante (en interessante!) onderwerpen. Zo kun jij vanzelf ook een meesterframer worden. Je vindt de leeslijst hier.
Hier vind je onze boeken: van praktische inleiding tot hét handboek framing. Wil je graag (nog) meer te weten komen over framing? Dat kan! Voor de liefhebbers hebben we een leeslijst opgesteld, met daarop allerlei boeken over framing, je brein en andere relevante (en interessante!) onderwerpen. Zo kun jij vanzelf ook een meesterframer worden. Je vindt de leeslijst hier.
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben.
In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en welke moet je vermijden?
Ga je actie voeren tegen een gewasbeschermingsmiddel of een landbouwgif? Kondig je de reorganisatie aan als een bezuiningsmaatregel of is het een investering in je mensen? Vertel je je partner dat je een week gaat feesten met je vrienden, of is het tijd om je sociale contacten aan te halen? Als je mensen wilt overtuigen, dan kun je het maar beter goed doen. Of je nou politicus, manager of professional bent, gebruik framing zodat jouw verhaal de enige waarheid is die telt.
Word Meesterframer bestel je bij je favoriete boekhandel, op
Managementboek of
Bol.com.
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben.
In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en welke moet je vermijden?
Ga je actie voeren tegen een gewasbeschermingsmiddel of een landbouwgif? Kondig je de reorganisatie aan als een bezuiningsmaatregel of is het een investering in je mensen? Vertel je je partner dat je een week gaat feesten met je vrienden, of is het tijd om je sociale contacten aan te halen? Als je mensen wilt overtuigen, dan kun je het maar beter goed doen. Of je nou politicus, manager of professional bent, gebruik framing zodat jouw verhaal de enige waarheid is die telt.
Word Meesterframer bestel je bij je favoriete boekhandel, op
Managementboek of
Bol.com.
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben.
In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en welke moet je vermijden?
Ga je actie voeren tegen een gewasbe-schermingsmiddel of een landbouwgif? Kondig je de reorganisatie aan als een bezuiningsmaatregel of is het een investering in je mensen? Vertel je je partner dat je een week gaat feesten met je vrienden, of is het tijd om je sociale contacten aan te halen? Als je mensen wilt overtuigen, dan kun je het maar beter goed doen. Of je nou politicus, manager of professional bent, gebruik framing zodat jouw verhaal de enige waarheid is die telt.
Word Meesterframer bestel je bij je favoriete boekhandel, op
Managementboek of
Bol.com.
Hoe kun je je eigen voorstel, organisatie of persoon framen? Hoe zorg je ervoor dat mensen jouw frame zien als de werkelijkheid? En hoe zorg je ervoor dat je andermans frame kunt pareren zodat jouw perspectief het enige perspectief is en blijft? In het boek ‘Denk niet aan een roze olifant’ worden deze vragen beantwoord (en nog veel meer natuurlijk).
Frames herkennen, frames ontwerpen en omgaan met tegenframes wordt concreet gemaakt met voorbeelden, een stappenplan en heel veel tips. Tijdens het lezen van dit boek kun je meteen aan de slag met het bouwen aan je eigen frames waarmee je invloed kunt uitoefenen op anderen. Dit boek is een praktische inleiding over onbewuste beïnvloeding en hoe frames daar een rol in spelen.
Denk niet aan een roze olifant kun je bestellen bij je favoriete boekhandel, op
Managementboek of
Bol.com.
Hoe kun je je eigen voorstel, organisatie of persoon framen? Hoe zorg je ervoor dat mensen jouw frame zien als de werkelijkheid? En hoe zorg je ervoor dat je andermans frame kunt pareren zodat jouw perspectief het enige perspectief is en blijft? In het boek ‘Denk niet aan een roze olifant’ worden deze vragen beantwoord (en nog veel meer natuurlijk).
Frames herkennen, frames ontwerpen en omgaan met tegenframes wordt concreet gemaakt met voorbeelden, een stappenplan en heel veel tips. Tijdens het lezen van dit boek kun je meteen aan de slag met het bouwen aan je eigen frames waarmee je invloed kunt uitoefenen op anderen. Dit boek is een praktische inleiding over onbewuste beïnvloeding en hoe frames daar een rol in spelen.
Denk niet aan een roze olifant kun je bestellen bij je favoriete boekhandel, op
Managementboek of
Bol.com.
Frames herkennen, frames ontwerpen en omgaan met tegenframes wordt concreet gemaakt met voorbeelden, een stappenplan en heel veel tips. Tijdens het lezen van dit boek kun je meteen aan de slag met het bouwen aan je eigen frames waarmee je invloed kunt uitoefenen op anderen. Dit boek is een praktische inleiding over onbewuste beïnvloeding en hoe frames daar een rol in spelen.
Denk niet aan een roze olifant kun je bestellen bij je favoriete boekhandel, op Managementboek of Bol.com.
Doorlezen over framing, nudging, beïnvloeden met emoties, puike pavlovjes en meer? Lees dan Harder praten helpt niet, dat Sarah samen schreef met psycholoog en trainer Job Boersma.
Vaak heb je gewoon gelijk, maar waarom krijg je het dan niet? Het probleem is dat mensen niet gevoelig zijn voor jouw rationele argumenten. Je moet juist inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Ga niet harder praten, maar verplaats je in de ander om erachter te komen op welke knoppen je moet drukken.
In dit boek zijn 7 strategieën verzameld die bijdragen aan je overtuigingskracht. Ze zijn praktisch toepasbaar voor op de werkvloer én aan de keukentafel.
Ook Harder praten helpt niet vind je in de boekhandel, Managementboek en Bol.com
Doorlezen over framing, nudging, beïnvloeden met emoties, puike pavlovjes en meer? Lees dan Harder praten helpt niet, dat Sarah samen schreef met psycholoog en trainer Job Boersma.
Vaak heb je gewoon gelijk, maar waarom krijg je het dan niet? Het probleem is dat mensen niet gevoelig zijn voor jouw rationele argumenten. Je moet juist inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Ga niet harder praten, maar verplaats je in de ander om erachter te komen op welke knoppen je moet drukken.
In dit boek zijn 7 strategieën verzameld die bijdragen aan je overtuigingskracht. Ze zijn praktisch toepasbaar voor op de werkvloer én aan de keukentafel.
Ook Harder praten helpt niet vind je in de boekhandel, Managementboek en Bol.com
Doorlezen over framing, nudging, beïnvloeden met emoties, puike pavlovjes en meer? Lees dan Harder praten helpt niet, dat Sarah samen schreef met psycholoog en trainer Job Boersma.
Vaak heb je gewoon gelijk, maar waarom krijg je het dan niet? Het probleem is dat mensen niet gevoelig zijn voor jouw rationele argumenten. Je moet juist inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Ga niet harder praten, maar verplaats je in de ander om erachter te komen op welke knoppen je moet drukken.
In dit boek zijn 7 strategieën verzameld die bijdragen aan je overtuigingskracht. Ze zijn praktisch toepasbaar voor op de werkvloer én aan de keukentafel.
Ook Harder praten helpt niet vind je in de boekhandel, Managementboek en Bol.com